niedziela, 3 marca 2013

Fartuszki

Fartuszek, wzór 1

Kombinowany, romantyczny fartuszek oczywiście mojego projektu;))) Jestem baaardzo z niego zadowolona:))) Bez kieszonki, bo by popsuła cały efekt;P Nadaje się do delikatnych porządków domowych:











Inny kolor:



Komlpet dla mamy i córeczki:


Uszyłam dla koleżanki do jej nowo otwartego salonu:









Następny fartuszek tego kroju, lecz tym razem, wykorzystałam w całości ciut sztywniejszą (typową dla fartuszków) 100% bawełnianą tkaninę :












Fartuszek, wzór 2

Fartuch kuchenny, uszyłam na zlecenie pewnej pizzerii:






Wszyłam czerwoną lamówkę na obszycie brzegów, bo stwierdziłam, że będzie wyglądało bardziej profesjonalnie:) A ścieg wybrałam elastyczny i łukowy, dodaje uroku fartuszkowi:)








a czerwone dlatego, bo wystrój pizzerii jest tego koloru :)


Fartuszek, wzór 3



No i niestety ten piękny fartuszek zafarbował się w pralce pod wpływem wysokiej temperatury na różowo:( Mam nauczkę na przyłość by nie łączyć farbujących tkanin, więc od dziś będę sprawdzać je tym oto prostym sposobem (z gorącą wodą), który też Wam polecam:



5 komentarzy:

  1. Śliczne wszystkie, ale ten pierwszy wymiata:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne podobają się? Polecam fartuchy firmy RATES http://www.rates.com.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudo! Marzę o takim od wieków. Na pewno świetnie by mi się w nim gotowało :) Ostatnio uszyłam podobny do tego http://www.aczemunie.com.pl/dla-p/; zresztą szczerze powiem, że na nim się wzorowałam Pozdrowienia!

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudo! Marzę o takim od wieków. Na pewno świetnie by mi się w nim gotowało :) Ostatnio uszyłam podobny do tego http://www.aczemunie.com.pl/dla-p/; zresztą szczerze powiem, że na nim się wzorowałam Pozdrowienia!

    OdpowiedzUsuń