poniedziałek, 4 marca 2013

Kapcie

Kapcie - balerinki
 
 
Do uszycia kapci-balerinek wykorzystałam starą poszewkę z poduszki a usztywniłam wewnątrz wkładką do butów:
 
 
 
kapcie, wzór 2:

Na zdjęciu krótki tutorial. Zakupiłam świetną rzecz, matę do fitness'u, która ma działanie antypoślizgowe, czyli identyczne jak podeszwy kupnych kapci:) Nigdzie tego nie wyczytałam, po prostu stwierdziłam, że się świetnie nada i oczywiście sie nie myliłam:) Kapcie wyszły świetnie, zrobiłam je "po swojemu", czyli żadnego filcu (jak radzą poradniki) tylko miękka wkładka do butów, stwierdziłam też, że dodam krawiecką watę do cholewki, wtedy przecież kapeć będzie bardziej wygodny i trzymał się stopy...
 
 
 
 
 
 
Podobne z pikowaną cholewką:
 
 
 
 
 
Inny kolorek:
 
 
 
 

1 komentarz:

  1. Super śliczne i praktyczne.... a te baleriny słodziaki... Można gdzieś to kupić???

    OdpowiedzUsuń