niedziela, 3 marca 2013

Sukienki

Sukienka w kratkę, rozm. 134









Sukienka rozm. 116

Sukieneczka dla 4-letniej dziewczynki bez zamykania (bez zamka i guzików). Nieco szersza w talii, ze sznureczkami zawiązywanymi na plecach.





Sukieneczka rozm. 116/122

Jestem z niej dumna, bo pierwsza z rękawami :) Umiem szyć rekawy! hurra:))



Sukieneczka rozm. 104

Niebieska sukienka, szyta na wymiar:


odczepiany kołnierzyk:







Krótka historia powstawania:





Dziewczynka dla której uszyłam tę sukieneczkę ma obwód pasa 52cm (52:2=26cm) dodałam 2 cm więcej czyli po 28cm z lewej i prawej strony by troszkę obwód sukienki poluzować. Na takiej zasadzie to działa. Jeżeli chodzi o szerokość pleców to nie zmieniam rozmiaru, dziewczynka ma 22cm i taką szerokość zrobiłam.


Sukieneczka rozm. 116

Tutorial tej sukienki znajduje się tu na blogu w tytule: "Jak uszyć sukieneczkę"



Sukieneczka rozm. 62/68:




Sukienka rozm.36









1 komentarz:

  1. świetne sukienki :) uwielbiam szyć dla dzieciaczków a że mam córcie to co rusz powiększam jej garderobę :D

    OdpowiedzUsuń