poniedziałek, 21 października 2013

Spodnie 2C

Witajcie:) 
Tym razem wróciłam do szycia spodni: Spodnie 2C z "Szycie krok po kroku" 2/2013.
Oczywiście zmieniłam krój, dopasowałam do swoich wymiarów, dodałam inny pikowany materiał od kolan w dół by komponował się razem z bocznymi baskinkami. Pomyślałam, że w ten sposób spodnie będą ciekawsze...
A do kompletu uszyłam torbę... :)

2 zdjęcia z Burdy:







Na zdjęciu z sesji bluzka, którą uszyłam w kwietniu nr 116 3/2013








Boczne baskinki optycznie poszerzają bioderka:) Zaleca się ten krój dla osobom, które chciałyby mieć więcej ciałka:) jak ja np:)



22 komentarze:

  1. Rozłożone spodnie mnie nie zachwyciły, ale już stylizacja plus torebka - bomba! :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne portki. te baskinki są super. Poszerzają czy nie, na pewno podkreślają:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj tak.. podkreślają kształty...:)

      dziękuję

      Usuń
  3. wow wyglądasz świetnie! Spodnie są mega oryginalnie przerobione :) plus torebka - rewelacja! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pomysł świetny, faktycznie do szczupłych i wysokich dziewczyn. Pikówka też dodaje objętości:-) Na Tobie wygląda wspaiale razem z torebką!

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne spodnie a z torebką to już poezja :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne spodnie,bardzo oryginalne. Fajne połączenie tworzą z torebką.

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny pomysł na połączenie tkanin! Model baaardzo mi przypadł mi do gustu, wyglądasz w nich genialnie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Boskie są te spodnie <3 Też się przymierzam do uszycia ich ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki! koniecznie pochwal się efektem swojej pracy!!! :)))

      Usuń
  9. Hej,

    Też się przymierzam do uszycie tych spodni :) z racji, że jestem początkująca i to moje pierwsze spodnie, chciałam się zapytać jaki rozmiar modyfikowałaś i mniej więcej jak? Mam podobną figurę i nie wiem czy szyć 34 i jak to wyjdzie. Czy nada się na to żakard? tzn albo jakiś materiał nierozciągliwy? bo Ty masz coś ze streczem?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej:) Jeśli nosisz rozmiar 36 to weź krój z tego rozmiaru i spokojnie zszyj. Za duże spodnie na pewno nie wyjdą, jeśli za luźne w udach to zwęź na swoją sylwetkę. Ja też tak robiłam:) bo mam chude nogi:))) A tkaninę weź taką jaką uważasz, że się nada. Z tym, że pamiętaj by była rozciągliwa choć w jedną stronę i rozciągać się powinna na boki, czyli w szerz ;)

      Usuń
    2. Dzięki bo ja noszę rozmiar standardowo 34. Czasem 32 jak rozmiarówka jest dziwna :) Muszę się za nie zabrać, a jak wyjdą to się pochwalę! :)
      Justa

      Usuń