wtorek, 10 grudnia 2013

Dekonstrukcja T-shirt'u

Dekonstrukcja T-shirt'u już za mną - zadanie z projektowania konceptualnego wykonane. Została mi tylko jego prezentacja, czyli sesja zdjęciowa. Tylko jak ją zrobić? Nie wiedziałam do dzisiaj, kiedy to podczas remontu mieszkania zakrywałam kanapę białymi pokrowcami przed malowaniem. No i wpadł mi do głowy pomysł!!! Sofa w bieli świetnie nada się do tła i skomponuje się z moim białym t-shirt'em:)
Heh... więc wzięłam się do roboty ;)

Przy okazji zrobiłam kolejne zadanie ze stylizacji (styl awangardowy)













2 komentarze:

  1. Świetne zdjecia! T-shirt również niebanalny i ciekawy, z chęcią bym go założyła.

    OdpowiedzUsuń
  2. Wyszła z T-shirtu ładna tunika, a do tego bardzo nietypowa i ciekawa sesja zdjęciowa;)myślę że zadanie zostało na co najmniej 5 zaliczone.

    OdpowiedzUsuń