niedziela, 29 czerwca 2014

Moje poczynania w SAPU, czyli podsumowanie II semestru:)


SAPU, II semestr :)
Tak właśnie pracowaliśmy w szkole projektowania w Krakowie...





(STYLIZACJA, czyli poszukiwanie i przedstawianie na zajęciach stylizacji neonowej, minimalistycznej... robienie zdjęć ludziom na ulicy, ciekawie i modnie wystylizowanych oraz wgłębianie się w najnowsze kolekcje znanych projektanów: tworzenie zeszytu trendów sezonu SS 2014 i FW 2014/15.)











Struktura 10 metrowa, malowanie na tkaninie...












projektowanie konceptualne:


Pikowanie:







historia ubioru:


konstrukcja ubioru:



Rysunek odręczny... znów akty tyle, że odbijane tuszem drukarskim:


Malarstwo










Reprodukcja Pisassa:











Niebieska martwa natura:





Moje propozycje Mohito SS 2015









Projekty inspirowane epoką - Barok


Pareo - zaprojektować i narysować na sylwetkach


Projektujemy z obrazka, z każdych jego czterech stron po cztery, czyli 16 projektów zachowując tę samą kolorystykę:


Mini - kolekcje żurnalowe z tkanin 
Tę możecie obejrzeć w KSA, została wybrana na wystawę :)



TKANINY








Projektowanie biżuterii:




Staż w szkole projektowania Fahmoda w Hannoverze:




Kreacja semestralna na pokaz Laboratorium





Jak widać było dużo pracy przez te pół roku, ale udało się zdać ze wszystkiego :) Oceny nie są złe, ale mogłyby być jeszcze lepsze... Czasem o jakąś głupotę można sobie obniżyć stopień (np zapomnieć przynieść próbkę tkanin do odszytego ubioru, bo tak mi się własnie zdarzyło).


Pozdrawiam odwiedzających, w razie pytań służę;)

3 komentarze:

  1. Jestem z Ciebie DUMNA:*

    OdpowiedzUsuń
  2. Super post! Ja własnie zaczynam SAPU zaocznie. Najbardziej podoba mi się projekt stroju pikowanego.
    Baardzo dużo zrobiłaś przez ten semestr. Gdybyś miała ochotę podzielic się jakimis spostrzeżeniami na temat szkoły chętnie poczytam :) Tez jesteś na zaocznych, tak?

    OdpowiedzUsuń