poniedziałek, 30 stycznia 2017

Nowa pracownia

Witajcie! Był już post na temat mojej pracowni...  Ale dziś chciałam pokazać jak tą pracownię zmieniłam. Przemalowałam pomarańczowe ściany na biel, zmieniłam kilka mebli i dekoracji. Dużo rzeczy zrobiłam sama: obrazki w ramkach  rysowałam sama, pomalowałam na biało dwa stare meble, trzy meble kupiłam i skręciłam sama, uszyłam pościel, pokrowce, poszewki na poduszki, zasłonki, obrus w falbanki. , ciekawe czy znajdziecie te rzeczy na zdjęciach.
Oto jak wyszła cała metamorfoza:)

Dodatkowo poniżej przedstawiam nowe, uszyte przeze mnie sukienki ;)
Pozdrawiam odwiedzających ;)



















































1 komentarz:

  1. metamorfoza rewelacyjna muszę przyznać! Świetna narzuta na kanapę i poduchy! Tylko zasłony chyba jednak wybrałabym w delikatnym chociaż kolorze albo z lekkim deseniem wiosennym ;) Sama wybrałam sobie tu www.tekstylialand.pl/kupony-tkanin-c-29_217.html materiał do samodzielnego obszycia :D a ty gdzie kupowałaś materiały? masz jakieś sprawdzone miejsca? :)

    OdpowiedzUsuń